شاخه ها

خاتم کاری 

در صفحه
نمایش 41 - 60 از 247 آیتم
  • 280,000 تومان موجود
    آینه یکی از وسایل ضروری و مهم در منزل به شمار می رود.قاب و زیبایی آینه نیز مهم و دارای اهمیت می باشد که قاب آینه خاتم کاری یکی از قاب های مشهور می باشد
  • 700,000 تومان موجود
    جنس اصلی این قاب خاتم می باشد . بر روی این قاب زیبا، هنر نقاشی; تذهیب کار شده است ک سایز آینه این قاب 30در40 بوده و سایز خود قاب آینه42در 50 می باشد و قابلیت نصب بر روی دیوار را بوسیله یک آویز دارد.  صفر تا صد این قاب آینه توسط هنرمندان کارگاه اصیل هنر  با دست انجام شده است. بر روی این محصول یک پوشش چند لایه پلی استر قرار دارد که آن را در برابر رطوبت و...
  • 1,200,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    استفاده از انواع آینه خاتم کاری در قسمت هایی از اتاق نشیمن، اتاق خواب  به عنوان یکی از جدیدترین وسایل زینتی است که در معماری مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی لوکس به کار می رود. آینه های خاتم کاری شده با ساختار مناسب در طرح های  سنتی قابل استفاده در مکان های مختلف هستند و زیبایی و حس مطلوبی در فضا به وجود می آورند
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شیرینی خوری خاتم کوب"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کشکول خاتم کاری زیبا با با ارتفاع 27 سانتیمتر توسط دستان هنرمند استادخاتم کاری اصیل هنر خلق شده است. فروش فوق العاده کشکول خاتم کاری در بازار صنایع دستی اصیل هنر با کیفیت عالی مس وخاتم و قیمت بسیار مناسب
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    یکی دیگر از هنر های تیم اساتید اصیل هنر صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم کاری است که برای ایجاد سرگرمی و تفریح میان اعضای خانواده و دوستان بهترین گزینه می باشد به همراه این جعبه،32 عدد مهره تخته نرد و  دو تاس نیز ارسال خواهد شد.
  • تماس بگیرید موجود
    "زیبایی و ظرافت هنر ایرانی" و افسونگری نقش‌ها و رنگ‌ها همه در یک "محصول زیبا و هدیه‌ای ماندگار" برای تمام کسانی که دوستشان دارید! نفیس ترین قاب های خاتم  در رنگ ها و نقش های متنوع، زینت بخشِ خانه و محل کار شما خواهند بود و چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهند کرد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری خاتم کاری شده با قطر صفحه مینا 30سانتیمتر مناسب برای تزیین خانه های ایرانی نقش گُل و مرغ بر روی قاب این ساعت خاتم و طرح اسلیمی ختایی بر روی صفحه مینا به زیبایی خودنمایی می کنند. خرید ساعت دیواری خاتم 48سانتی متری با صفحه مینا قُلی از فروشگاه اینترنتی اصیل هنر در کوتاه ترین زمان انجام می شود.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه جواهرات خاتم  اعلا با بهترین کیفیت چوب و مناسب ترین قیمت می تواند گزینه ای عالی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان شما باشد. این جعبه های نفیس، با کارت ضمانت 6 ماه، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند.
  • 1,700,000 تومان موجود
    جفت گلدان خاتم کاری شده اصفهان با کارت ضمانت محصول و ارتفاع 20 سانتیمتر در کارگاه های تخصصی خاتم کاری اصیل هنر تولید می شود. بهترین قیمت کارگاهی گلدان خاتم را مشاهده و اقدام به خرید اینترنتی نمایید تا یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات خاتم کاری اصفهان نصیب شما شود. همواره با محصولات شیک اصیل هنر بدرخشید!!!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری خاتم به شکل دایره با قطر صفحه مینا 30 سانتیمتر بهترین و شیک ترین هدیه تولد و هدیه روز مادر ... خرید آسان محصولات خاتم کاری اصفهان اصیل هنر را با ما تجربه کنید! و اینک خرید اینترنتی ساعت دیواری خاتم از فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر با نازل ترین قیمت در بازار خاتم اصفهان در دوره های آموزش خاتم کاری اصیل هنر زیبایی ها را با دستانِ هنرمندِ خود خلق...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    زینت‌بخش میهمانی‌های شما با شکلات‌خوری‌های زیبای خاتم شش ضلعی در طرح‌ها و نقش‌های فوق‌العاده با شکیل‌ترین ظروف ایرانیِ اصیل هنر جلوه میهمانی‌های خود را بیشتر سازید! این محصول نفیس می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای "هدیه" به دوستان  عزیز شما باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    اینشکلات‌خوری‌ میتواند زینت‌بخش میهمانی‌های شما  در طرح‌ها و نقش‌های فوق‌العاده باشد با شکیل‌ترین محصولات خاتم اصیل هنر جلوه میهمانی‌های خود را افزون‌تر سازید! این محصول زیبا و نفیس تهیه‌شده از بهترین کیفیت چوب می‌تواند به‌عنوان یک وسیله زینتی در منزل شما یا محل کار  مورد استفاده قرار بگیرد. جهتِ اطلاع از مناسب ترین قیمت شکلات خوری خاتم کاری، به فروشگاه...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    علاقه‌مندان به هنرهای اصیل  معمولا  سلیقه‌ی خود را برای انتخاب وسایل مورد نیازشان در خانه به کار می‌گیرند.«شکلات‌خوری خاتم چهارضلعی» توسط هنرمندان خوش‌ذوق و سلیقه در کارگاه اصیل هنر  با هنر ارزشمند خاتم به‌زیبایی طراحی و اجرا شده است. برای علاقمندان به سبک‌های سنتی و اصیل ، این شکلات‌خوری یک هدیه‌ی ارزشمند و کاربردی  می باشد
  • 690,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان 20سانتی نفیس خاتم کاری" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... گلدان‌های خاتم کاری طرح صلیبی، با 1 سال ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    برای علاقمندان به هنرهای دستی اصیل ایرانی یک ساعت دست‌ساز جذاب به نظر می‌رسد. ساعتی که به لحظه‌های‌مان حس و حال سنتی می‌دهد.این ساعت  ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی گل و مرغ برجسته و اسلیمی با طراحی و قلم بسیار ظریف و زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری با صفحه مسی نقاشی میناکاری و قاب  چوبی خاتم کاری نقاشی گل و مرغ به ابعاد 42 سانتیمتر. این ساعت شیک ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی مینیاتور  با طراحی و قلم  ظریف و زیبا می باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت بزرگ دیواری شیک،ترکیبی از  هنر میناکاری و خاتم کاری با طراحی و قلم ظریف و زیبا می باشد. هدیه ای ماندگار مناسب برای سالن های سنتی و شیک
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    اهمیت زمان بر کسی پوشیده نیست. ساعت دیواری خواه ناخواه جزیی از دکوراسیون منزل‌مان محسوب می‌شود. چه بسا بتوانیم ساعت‌های زیباتری را جایگزین ساعت‌های ماشینی رایج کنیم. این ساعت  دیواری 42سانتی شیک،ترکیبی از دو هنر میناکاری و خاتم کاری با طراحی  زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت دیواری  ،گنجینه‌ای از هنرهای ایرانی را در خود دارد. ساعتی با تلفیق سه هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری  ، میناکاری، نقاشی گل ومرغ این ساعت چوبی خاتم کاری گوشه دار زیبا هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید و...می باشد.
نمایش 41 - 60 از 247 آیتم

منو

مقایسه 0