شاخه ها

میناکاری 

در صفحه
نمایش 41 - 60 از 382 آیتم
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری25سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی و در اندازه ی 25 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 1 دیدگاه
    0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شکلات خوری میناکاری 20 سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنراست که با زیباییِ خیره کننده و کیفیت عالی می تواند بر روی میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل، خاطره ای ماندگار در ذهنِ میهمانان شما بسازد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    هنر میناکاری روی مس به زیبایی در کارگاه های اصیل هنر انجام می شود. تنگ مینا کاری شده سایز 38 بصورت دوتایی با نقش اسلیمی ختایی و کیفیت بسیار مرغوب مس زیباترین هدیه تولد و کادوی عروسی است. جدیدترین عکس تنگ میناکاری را مشاهده و جهتِ خرید تنگ مینا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "کاسه و بشقاب میناکاری 20سانتی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی و در اندازه ی 25 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شیرینی خوری  30 سانتی میناکاری"، محصول بی نظیرِ کارگاه اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شیرینی خوری میناکاری"، محصول بی نظیرِ کارگاه اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما  باشد . این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری اثر استاد امیری"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است که با زیباییِ و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ منزل  یا محل  کارشما باشد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی ختایی و در اندازه ی 30 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
      شیرینی خوری سه طبقه در سایز 32سانت، 27سانت و 22سانت . ازاین ظرف شیرینی خوری زیبا می توان به عنوان دکوراسیون منزل اصیل ایرانی ،چیدمان ویترین و جهیزیه عروس ، هدیه صنایع دستی و...استفاده کرد . این محصول نفیس از صنایع دستی پرفروش دارای کارت ضمانت 1 ساله از مرکز فروش میناکاری اصفهان، اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    استاد رفیعی  با دستان هنرمند خود، نقش اسلیمی ختایی را بر روی شیرینی خوری 32سانتی میناکاری به تصویر کشیده است. شیرینی خوری میناکاری شده با قطر دهانه 32سانتیمتر با ارزان ترین قیمت شکلات خوری مینا، زیباترین هدیه برای اولین مهمانی و کادوی تولد به حساب می آید. هدایای خاص اصفهان اصیل هنر برای مناسبت های گوناگون را مشاهده و نفیس ترین کادوها را خریداری نمایید....
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شیرینی خوری میناکاری دو طبقه 32 و 27سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصفهان با قیمت مناسب است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس از صنایع دستی پرفروش دارای کارت ضمانت 1 ساله از مرکز فروش میناکاری اصفهان، اصیل هنر است.
  • 140,000 تومان موجود
       بشقاب میناکاری یاقطر 16 سانتی متر اثر استاد رستمی بهترین گزینه برای هدیه دادن در هر مناسبت است. این محصول  ضدخش بوده و با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش  می باشد.  محصولات میناکاری  را با شناسنامه و کارت ضمانت اصالت خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب مینا با قطر 16 سانتیمتر اثر دستِ هنرمند میناکاری اصیل هنر، استاد حداد به زیبایی خودنمایی می کند. تمام محصولات میناکاری  کارگاه اصیل هنر با عالی ترین کیفیت مس تولید میشود  محصولات میناکاری  را با شناسنامه و کارت ضمانت اصالت خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.
  • 0 تومان موجود
    بشقاب مسی مینا کاری  با قطر 30 سانتی متر اثر استاد رفیعی  یکی از محبوب ترین محصولات مینا کاری است.  این دیوارکوب میناکاری شده با قطر30 سانتیمتر و نقش اسلیمی ختایی ریز در کارگاه تخصصی میناکاری اصیل هنر تولید می شود فروشگاه اصیل هنر در کنار تولید ظروف مسی میناکاری شده، دوره های آموزش میناکاری را زیر نظر اساتید ماهر میناکاری در کارگاههای  اصیل هنر برگزار می...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست گلدان20 و بشقاب25  مینا اصیل هنر با نقش اسلیمی ختایی اثر استاد حداد یکی از جدیدترین محصولات میناکاری اصفهان است که همراه با جعبه جیر و شناسنامه و ضمانت اصالت به فروش می رسد. فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصیل هنر پیشتاز در فروش ست تزیینی مینا و سایر محصولات نفیس ست های میناکاری، با 1 سال ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارهای یک خانه بدون تابلوها، عکس ها ،آثار هنری و صنایع دستی و اشیای تزئینی ، خالی و ناتمام هستند. آنچه بر روی دیوارهای یک خانه می بینید نشان دهنده ذوق و سلیقه صاحبان آن است. این بشقاب  زیبا می تواند هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید یا تشکر از یک پزشک و استاد باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد امیری را می توانید برای تزئین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. ترکیب رنگ های زیبای مینایی به شما اجازه می دهد علاوه بر ویترین های سنتی در دکورهای مدرن از بشقاب مینا سری سه تایی بهره ببرید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارکوب سری سه تایی بشقاب مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول زیبا، می تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی و نفیس باشد که البته امکان درج پلاک تبلیغاتی با نام یا لوگوی شما بر روی آن...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    مجموعه قاب های نفیس میناکاری اصیل هنر در طرح ها و نقوش متنوع و بی نظیر بهترین گزینه برای هدیه دادن است. این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش هستند و دارای یک سال ضمانت کالا می باشند.
  • 0 تومان محصولات موجود با گزینه های مختلف
    محصولات موجود با گزینه های مختلف

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر  با جعبه چوبی 

    بشقاب مینا کاری سایز 30 با نقوش بسیار زیبای میناکاری اصفهان در فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر انواع بشقاب مینا کاری در بسته بندی های خاص و در صورت تمایل با کادوپیچی های شکیل به فروش می رسند. بهترین و مناسب ترین قیمت های تولیدی بشقاب مینا را در کارگاه های تخصصی اصیل هنر بیابید. جدیدترین محصولات میناکاری ما را پیش از انتخاب محصول، مشاهده نمایید.
  • 1,500,000 تومان موجود

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر 

    بشقاب ایت الکرسی اصیل هنر به عنوانِ هدیه ای زیبا و ماندگار برای عزیزان و همکاران و دوستان شما در مناسبت های مختلف. خطاطی هنرمندانه به همراه رنگهای درخشان  در ترکیب با نقوش اسلیمی  ظریف نقاشی شده بر روی این ظرف مینای زیبا آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون و چیدمان  منزل تبدیل می کند.
نمایش 41 - 60 از 382 آیتم

منو

مقایسه 0