شاخه ها

میناکاری 

در صفحه
نمایش 21 - 40 از 382 آیتم
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری شده اصیل هنر با قطر 13 سانتیمتر و ارتفاع 21 سانتیمتر زیباترین عکس قندان میناکاری را در اصیل هنر مشاهده کرده و ارزان ترین قیمت قندان میناکاری شده را انتخاب نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان مسی میناکاری شده با کیفیت مرغوب مس و طرح اسلیمی که به زیبایی بر روی قندان مینا توسط استاد نقش بسته است، می تواند زیباترین هدیه روز مادر و کادوی اولین میهمانی باشد. با اصیل هنر بدرخشید
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری اصفهان  این قندان های مینا لذت نوشیدنِ چای را برای شما چند برابر می کنند شب نشینی و دورهمی های به یاد ماندنی را با قندان های میناکاری شده اصیل هنر تجربه کنید!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری با طرح زیبای اسلیمی و سایز 20 از پرفروشترین محصولات صنایع دستی اصیل هنر  حتی قندان هم می‌تواند زیبایی خاص خودش را جلوه گر کند اگر گوشه‌ای از هنر ایران‌زمین را با خود همراه داشته باشد!
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان میناکاری" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر  و زیباتر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... گلدان‌های میناکاری 25 سانتی، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان مینا کاری اصفهان با ارتفاع 20 سانتیمتری زیباترین هدیه که در فروشگاه اصیل هنر به فروش می رسد. طرح اسلیمی بر روی این گلدان میناکاری شده با دستان هنرمند استاد حنانی نقاشی شده است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قاب میناکاری شده اصیل هنر با ابعاد قاب PVC35 سانتیمتر و ابعاد شیشه 31سانتیمتر می تواند گزینه ای شیک برای هدیه و تزیین دکوراسیون منازل و اتاق های ایرانی و خارجی باشد. این محصول نفیس شامل قاب PVC و بشقاب مسی میناکاری 30سانتی می باشد که همراه با کارت ضمانت کالا به فروش می رسد. در کارگاه های مینا کاری اصفهان اصیل هنر، دوره های آموزش هنر میناکاری با نظارت...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    فروش آنلاین تابلو بشقاب مینا 30 سانتی آغاز شد. اگر تصمیم دارید این محصول شیک را به عنوان هدیه تقدیم کنید بهتر است همراه با کادوپیچی باشد و یا از باکس های کادویی استفاده نمایید. اصیل هنر بهترین ایده ها را برای شکیل کردنِ هدایا به شما پیشنهاد می کند ... سفارش های خود را به موقع و سریع تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جفت گلدان مسی میناکاری با کیفیت اعلا و ارتفاع 20 سانتیمتر و نقوش اسلیمی ختایی یکی از جدیدترین محصولات مینا کاری اصیل هنر هدایای شیک و خاص را با اصیل هنر انتخاب و خریداری کنید تا دوستان و عزیزانتان شگفت زده شوند!!! فروش جفت گلدان میناکاری اعلا در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر با قیمت مناسب کارگاهی
  • تماس بگیرید موجود
    "گلدان 16 سانتی نفیس میناکاری" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت! متفاوت‌تر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... گلدان‌های میناکاری طرح اسلیمی، با 1 سال ضمانت کالا را در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر بیابید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    گلدان میناکاری اصفهان با ارتفاع 20سانتیمتر بصورت جفت در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر به فروش می رسد. این گلدان مینا با کیفیت عالی مس و با طرح اسلیمی خطایی همراه با ضمانت اصالت عرضه می شود. میز پذیرایی منزل خود را با خرید گلدان مینا کاری زینت ببخشید و با ما خاص شوید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    "بشقاب  مسی میناکاری 20 سانتی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب  مینا با قطر 30 سانتیمتر و طرح اسلیمی ختایی بهترین گزینه به عنوان هدیه زیبا در کارگاه میناکاری  اصیل هنر تولید می شود. محصول خریداری شده می تواند به سلیقه شما با بسته بندی خاص یا با کادوپیچی شیک ارسال شود. همچنین متناسب با محصول موردنظر می توانید جعبه های کادویی بی نظیر انتخاب نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب دیوارکوب مینا با طرح اسلیمی ختایی بهترین گزینه به عنوان هدیه خاص در کارگاه میناکاری اصیل هنر تولید می شود. پیش از خرید انواع بشقاب مینا 30 سانتی، زیباترین طرح بشقاب دیوارکوب مینا کاری را مشاهده کنید. محصول خریداری شده می تواند به سلیقه شما با بسته بندی خاص یا با کادوپیچی شیک ارسال شود.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    نقش های متنوع و بی نظیر که بر روی ظروف میناکاری نقاشی می شوند بر زیباییِ این آثار هنری می افزایند و می توان آن ها را به عنوان هدایای خاص برای دوستان و عزیزان خود درنظر گرفت ... بشقاب میناکاری دیوارکوب اصیل هنر به عنوان زیباترین  و هدیه خانه نو معرفی شده است. عزیزان خود را با این هدایای نفیس هیجان زده کنید .... خرید بشقاب میناکاری 30 سانتی در کوتاه ترین زمان
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "بشقاب میناکاری 25 سانتی میناکاری"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "بشقاب میناکاری 30سانتی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    از نفیس ترین محصولات صنایع دستی استان اصفهان با نازل ترین قیمت و کیفیت بسیار خوب مس و مینا فروش بشقاب مسی  مینا30 سانتی بسیار سریع تر از آنچه فکرش را بکنید در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری 20 سانتی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس  در اندازه ی 20سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    برای شب یلدای باشکوه خود از الان برنامه ریزی کنید! خرید کاسه پایه دار 20سانتیشکلات خوری  میناکاری علاوه بر کاربرد معمول خود، بر زیباییِ دکوراسیون منزل شما نیز می افزاید. زیباترین شکلات  خوری میناکاری شده را مشاهده و در کوتاه ترین زمان، محصول موردنظر را همراه با بسته بندی خاص و کارت ضمانت اصالت درب منزل تحویل بگیرید.
نمایش 21 - 40 از 382 آیتم

منو

مقایسه 0