شاخه ها

هدایای ویژه ولنتاین 

در صفحه
نمایش 101 - 120 از 490 آیتم
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری با صفحه مسی نقاشی میناکاری و قاب  چوبی خاتم کاری نقاشی گل و مرغ به ابعاد 42 سانتیمتر. این ساعت شیک ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی مینیاتور  با طراحی و قلم  ظریف و زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    اهمیت زمان بر کسی پوشیده نیست. ساعت دیواری خواه ناخواه جزیی از دکوراسیون منزل‌مان محسوب می‌شود. چه بسا بتوانیم ساعت‌های زیباتری را جایگزین ساعت‌های ماشینی رایج کنیم. این ساعت  دیواری 42سانتی شیک،ترکیبی از دو هنر میناکاری و خاتم کاری با طراحی  زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری با صفحه مسی نقاشی میناکاری قلی و قاب  چوبی خاتم کاری نقاشی گل و مرغ به ابعاد 32 سانتیمتر. موتور تیک تاکی تایوانی این ساعت شیک ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی مینیاتور  با طراحی و قلم  ظریف و زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ایرانیان زیباپسند، همواره به دنبال زیبایی هستند ... ساعت خورشیدی خاتم و مینا  32سانتی  با موتور تیک تاک تایوان نمونه ای بارز از هنر خاتم کاری درکارگاه اصیل هنر  می باشد. این ساعت خاتم کاری شده با صفحه مینا قُلی به قطر 20سانتیمتر و نقوش گُل و مرغ است. خرید ساعت دیواری خاتم در ابعاد و شکل های متنوع همراه با شناسنامه و ضمانت اصالترا در فروشگاه اینترنتی خاتم...
  • 500,000 تومان موجود
    بشقاب مینا طرح چهارقل و اسلیمی اثر هنرمندان فرهیخته ی هنر میناکاری، با قطر 30 سانتیمتر می باشد که به عنوان یک دیوارکوب نفیس کاربرد دارد. خرید اینترنتی بشقاب میناکاری شده در مرکز فروش بشقاب میناکاری اصیل هنر‚ راهی آسان برای خرید محصولات هنری و اعلا!
  • تماس بگیرید موجود
    گلدان های بسیار زیبا و شکیل مسی این بار تزیین شده با سنگ های فیروزه ناب نیشابور با مرغوب ترین کیفیت برای شما زیباپسندان در کارگاه اصیل هنر طراحی و ساخته شده است. این محصول زیبا را با شناسنامه اصالت و کارت ضمانت از فروشگاه اصیل هنر خریداری نمایید.
  • تماس بگیرید موجود
    شمعدان های بسیار زیبای فیروزه کوبی 25سانتی تهیه شده از فیروزه ناب نیشابور بر روی قالب مسی ظریف جلوه زیبایی و خیره کننده ای در منزل شما! این محصول زیبا را با شناسنامه اصالت و کارت ضمانت از فروشگاه اصیل هنر خریداری نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    تولید و عرضه شکلات خوری خاتم کاری شده روی مس آغاز شد: نمونه ای بی نظیر از محصولات خاتم کاری اصیل هنر با 10 سال ضمانت محصول این محصول نفیس با ارتفاع 28 سانتیمتر و قطر 43 سانتیمتر با خاتم خورشیدی عالی ترین گزینه برای هدیه دادن به هنر دوستان ایرانی ست ... فروشگاه اینترنتی اصیل هنر با افتخار این محصول شیک را با قیمت استثنایی به فروش می رساند. با اصیل هنر خاص...
  • تماس بگیرید موجود
     قندان فیروزه کوبی اصیل هنر  محصول فوق العاده بی نظیر زینت بخش خانه های شما خواهد بود. این محصول را می توانید به عنوان دکور و  بهترین و زیباترین هدیه صنایع دستی تهیه نمایید. تمام محصولات فیروزه کوبی اصیل هنر با کیفیت عالی سنگ فیروزه نیشابور و بهترین قیمت کارگاهی همراه با شناسنامه و کارت ضمانت اصالت به فروش می رسد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنراست که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی و در اندازه ی30 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    میوه خوری میناکاری سایز 20"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اصیل هنر است.
  • 1,600,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    آجیل خوری پایه دار خاتم کاری شده محصول نفیس و درجه یک کارگاه خاتم سازی اصیل هنر بی شک جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما خواهد داد.  این محصول فوق العاده را با کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه اصیل هنر خرید کنید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست تنگ و جام فیروزه کوبی با زیبایی بی نظیر خود قطعا چشم هر بیننده ای را خیره خواهد ساخت.  این محصول نفیس شامل یک تنگ با ارتفاع  37 سانتیمتر  و شش جام با ارتفاع هر یک 9/5 سانتیمتر بوده و  با مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور ساخته شده است.  کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک ساله به فروش می رسد.
  • تماس بگیرید موجود
    جفت گلدان بسیار زییا و نفیس فیروزه کوبی با زیبایی خیره کننده خود قطعا چشم هر بیننده ای را خیره خواهد ساخت.  این جفت گلدان زیبا با ارتفاع  18سانتیمتر تهیه شده از مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور و هنر دستان هنرمندان اصفهان یکی از بی نظیرترین محصولات صنایع دستی اصفهان آماده فروش به شما هنردوست گرامی است. کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
     شکلات خوری بسیار زیبای پایه دار میناکاری با طرح اسلیمی مناسب برای دکور و پذیرایی زینت بخش خانه های گرم شماست. ارتفاع این شکلات خوری میناکاری  28 سانتیمتر بوده و قطر دهانه آن 9 و  قطر بدنه 13 سانتیمتر است.  این محصول زیبا هم اکنون با بهترین کیفیت و بهترین قیمت آماده فروش است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    مجموعه قاب های نفیس میناکاری اصیل هنر در طرح ها و نقوش متنوع و بی نظیر بهترین گزینه برای هدیه دادن است. این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش هستند و دارای یک سال ضمانت کالا می باشند.
  • 1,500,000 تومان موجود

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر 

    بشقاب ایت الکرسی اصیل هنر به عنوانِ هدیه ای زیبا و ماندگار برای عزیزان و همکاران و دوستان شما در مناسبت های مختلف. خطاطی هنرمندانه به همراه رنگهای درخشان  در ترکیب با نقوش اسلیمی  ظریف نقاشی شده بر روی این ظرف مینای زیبا آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون و چیدمان  منزل تبدیل می کند.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه آجیل خوری فیروزه کوب با ارتفاع 10 و دهانه 9 سانتیمتر با کارت ضمانت 10 ساله در سایت صنایع دستی فیروزه کوبی اصیل هنر با بهترین قیمت کارگاهی به فروش می رسد. شیک ترین کادوهای صنایع دستی را از میان جدیدترین محصولات فیروزه کوبی اصیل هنر انتخاب و خریداری نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    صنایع دستی خاتم کاری اصفهان اصیل هنر تقدیم می کند: کشکول خاتم کاری زیبا با با ارتفاع 26 سانتیمتر دارای 10 سال ضمانت اصالت محصول می باشد و توسط دستان هنرمند استادخاتم کاری اصیل هنر خلق شده است. فروش فوق العاده کشکول خاتم کاری در بازار صنایع دستی اصیل هنر با کیفیت عالی مس وخاتم و قیمت بسیار مناسب فرصت طلاییِ خرید جدیدترین محصولات خاتم کاری را از دست ندهید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست بسیار زیبا و صادراتی  فیروزه کوبی محصول نفیس فروشگاه اصیل هنر تهیه شده از مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور و هنر دستان هنرمندان اصفهان یکی از چشم گیرترین محصولات صنایع دستی اصفهان آماده فروش به شما هنردوست گرامی است. کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک ساله به فروش می رسد.
نمایش 101 - 120 از 490 آیتم

منو

مقایسه 0