شاخه ها

هدایای ویژه سفرهای زیارتی 

در صفحه
نمایش 81 - 100 از 449 آیتم
  • 1 دیدگاه
    0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شکلات خوری میناکاری 20 سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنراست که با زیباییِ خیره کننده و کیفیت عالی می تواند بر روی میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل، خاطره ای ماندگار در ذهنِ میهمانان شما بسازد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    هنر میناکاری روی مس به زیبایی در کارگاه های اصیل هنر انجام می شود. تنگ مینا کاری شده سایز 38 بصورت دوتایی با نقش اسلیمی ختایی و کیفیت بسیار مرغوب مس زیباترین هدیه تولد و کادوی عروسی است. جدیدترین عکس تنگ میناکاری را مشاهده و جهتِ خرید تنگ مینا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "کاسه و بشقاب میناکاری 20سانتی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی و در اندازه ی 25 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شیرینی خوری  30 سانتی میناکاری"، محصول بی نظیرِ کارگاه اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شیرینی خوری میناکاری"، محصول بی نظیرِ کارگاه اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما  باشد . این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری اثر استاد امیری"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است که با زیباییِ و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ منزل  یا محل  کارشما باشد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی ختایی و در اندازه ی 30 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب مینا با قطر 16 سانتیمتر اثر دستِ هنرمند میناکاری اصیل هنر، استاد حداد به زیبایی خودنمایی می کند. تمام محصولات میناکاری  کارگاه اصیل هنر با عالی ترین کیفیت مس تولید میشود  محصولات میناکاری  را با شناسنامه و کارت ضمانت اصالت خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست گلدان20 و بشقاب25  مینا اصیل هنر با نقش اسلیمی ختایی اثر استاد حداد یکی از جدیدترین محصولات میناکاری اصفهان است که همراه با جعبه جیر و شناسنامه و ضمانت اصالت به فروش می رسد. فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصیل هنر پیشتاز در فروش ست تزیینی مینا و سایر محصولات نفیس ست های میناکاری، با 1 سال ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و...
  • 1,800,000 تومان موجود
    سینی مسی  قلم زنی 50سانتی از زیباترین ظروفی است که در آشپزخانه ها کاربرد زیادی دارد. این سینی قلم زنی خاطرات خوشِ سال های گذشته را برای ما تداعی می کند. امروزه خرید اینترنتی سینی قلم زنی  مسی بسیار رایج شده است. از این رو، فروشگاه اینترنتی اصیل هنر به فروش سینی مسی قلمزنی با ارزان ترین قیمت اقدام می کند. اگر علاقه به آموزش قلمزنی روی مس دارید، می توانید...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    سینی مسی قلمزنی طرح پرگاری  یکی از زیباترین سینی­ های  قلمزنی اصیل هنر که در مدت زمان کوتاه، طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. خرید اینترنتی صنایع دستی اصیل هنر با کارت ضمانت اصالت در کوتاه ترین زمان
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارهای یک خانه بدون تابلوها، عکس ها ،آثار هنری و صنایع دستی و اشیای تزئینی ، خالی و ناتمام هستند. آنچه بر روی دیوارهای یک خانه می بینید نشان دهنده ذوق و سلیقه صاحبان آن است. این بشقاب  زیبا می تواند هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید یا تشکر از یک پزشک و استاد باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد امیری را می توانید برای تزئین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. ترکیب رنگ های زیبای مینایی به شما اجازه می دهد علاوه بر ویترین های سنتی در دکورهای مدرن از بشقاب مینا سری سه تایی بهره ببرید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شیرینی خوری میناکاری دو طبقه 32 و 27سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصفهان با قیمت مناسب است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس از صنایع دستی پرفروش دارای کارت ضمانت 1 ساله از مرکز فروش میناکاری اصفهان، اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شکلات خوری میناکاری اثر استاد رفیعی  با طرح اسلیمی"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیت عالی می تواند بر روی میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل، خاطره ای ماندگار در ذهنِ شما بسازد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 1 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان محصولات موجود با گزینه های مختلف
    محصولات موجود با گزینه های مختلف

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر  با جعبه چوبی 

    بشقاب مینا کاری سایز 30 با نقوش بسیار زیبای میناکاری اصفهان در فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر انواع بشقاب مینا کاری در بسته بندی های خاص و در صورت تمایل با کادوپیچی های شکیل به فروش می رسند. بهترین و مناسب ترین قیمت های تولیدی بشقاب مینا را در کارگاه های تخصصی اصیل هنر بیابید. جدیدترین محصولات میناکاری ما را پیش از انتخاب محصول، مشاهده نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت دیواری  ،گنجینه‌ای از هنرهای ایرانی را در خود دارد. ساعتی با تلفیق سه هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری  ، میناکاری، نقاشی گل ومرغ این ساعت چوبی خاتم کاری گوشه دار زیبا هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید و...می باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    در محیط کار و یا منزل ، نگاه شما روزانه ده ها بار به ساعت خواهد افتاد و گره خوردن این نگاه با جلای  فیروزه ای  میناکاری و نظم و ظرافت هنر خاتم کاری، آرامشی بی بدیل به شما هدیه می دهد. این هدیه ماندگار برای علاقه‌مندان به هنرهای اصیل ایرانی بسیار جالب توجه است؛زمان را به ما نشان می‌دهد و باعث زیبایی محل زندگی‌مان می‌شود.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت خورشیدی خاتم با نقش اسلیمی ختایی و گُل و مرغ در سایز47 سانتی متری می تواند بهترین و نفیس ترین کادوی عروسی باشد. این محصول بی نظیر با کیفیت عالی مینا در مرکز فروش ساعت خاتم کاری اصیل هنر با قیمت مناسب عرضه می شود. انواع ساعت دیواری خاتم کاری را مشاهده نمایید و زیباترین ها را انتخاب و خرید کنید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    برای علاقمندان به هنرهای دستی اصیل ایرانی یک ساعت دست‌ساز جذاب به نظر می‌رسد. ساعتی که به لحظه‌های‌مان حس و حال سنتی می‌دهد.این ساعت  ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی گل و مرغ برجسته و اسلیمی با طراحی و قلم بسیار ظریف و زیبا می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری با صفحه مسی نقاشی میناکاری و قاب  چوبی خاتم کاری نقاشی گل و مرغ به ابعاد 42 سانتیمتر. این ساعت شیک ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، میناکاری، نقاشی مینیاتور  با طراحی و قلم  ظریف و زیبا می باشد.
نمایش 81 - 100 از 449 آیتم

منو

مقایسه 0