شاخه ها

هدایای ویژه سفرهای زیارتی 

در صفحه
نمایش 61 - 80 از 449 آیتم
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    تخته نرد و شطرنج خاتم کاری  از زیباترین و محصولات فاخر خاتم کاری  کارگاه اصیل هنر  می باشد. این محصول زیبای خاتم به دلیل داشتن صفحه شطرنج خاتم لوکس برای طرفداران شطرنج بسیار مورد توجه و علاقه می باشد. اجزای تشکیل دهنده تخته نرد خاتم را می توان زیر ساخت چوبی و مصالح خاتم کاری آن شامل مواد استخوان، سیم های مس و برنج، چوب رنگی دانست.
  • 960,000 تومان موجود
    شیرینی خوری مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 2 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب  مس و مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد.
  • 270,000 تومان موجود
    تابلوی معرق مسی" با نقش  بسم ا... هدیه مناسب برای  عزیزانتان و بهترین هدیه برای خانه جدید چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و زینت بخش خانه و محل کار شما خواهد بود. این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی تابلو معرق مسی اصیل هنر خریداری کنید.
  • 900,000 تومان موجود
    فروش تابلو معرق مس با ابعادی داخلی 50در 70  ارزان ترین قیمت، نقش و طرح هایی زیبا در فروشگاه اینترنتی تابلو معرق اصیل هنر این محصول بی نظیر از صنایع دستی پرفروش دارای شناسنامه 1 ساله ضمانت کالا می باشد و هدیه مناسب برای دوستان  و عزیزانتان است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    این  بشقاب از سری ظروف میناکاری آیه قرآنی و مذهبی می باشد. بشقاب مسی میناکاری25 سانتی متری  طرح و ان يکاد نمونه زیبایی از صنایع دستی  اصیل هنر  است که به واسطه ارادت و اخلاص به آیه شریفه و ان یکاد بر روی دیوار منازل و دفاتر کار شان نصب می گردد. بشقاب های میناکاری  با  طرح  وان یکاد می تواند گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی باشد.
  • 700,000 تومان موجود
    جنس اصلی این قاب خاتم می باشد . بر روی این قاب زیبا، هنر نقاشی; تذهیب کار شده است ک سایز آینه این قاب 30در40 بوده و سایز خود قاب آینه42در 50 می باشد و قابلیت نصب بر روی دیوار را بوسیله یک آویز دارد.  صفر تا صد این قاب آینه توسط هنرمندان کارگاه اصیل هنر  با دست انجام شده است. بر روی این محصول یک پوشش چند لایه پلی استر قرار دارد که آن را در برابر رطوبت و...
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری شده اصیل هنر با قطر 13 سانتیمتر و ارتفاع 21 سانتیمتر زیباترین عکس قندان میناکاری را در اصیل هنر مشاهده کرده و ارزان ترین قیمت قندان میناکاری شده را انتخاب نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان مسی میناکاری شده با کیفیت مرغوب مس و طرح اسلیمی که به زیبایی بر روی قندان مینا توسط استاد نقش بسته است، می تواند زیباترین هدیه روز مادر و کادوی اولین میهمانی باشد. با اصیل هنر بدرخشید
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری اصفهان  این قندان های مینا لذت نوشیدنِ چای را برای شما چند برابر می کنند شب نشینی و دورهمی های به یاد ماندنی را با قندان های میناکاری شده اصیل هنر تجربه کنید!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری با طرح زیبای اسلیمی و سایز 20 از پرفروشترین محصولات صنایع دستی اصیل هنر  حتی قندان هم می‌تواند زیبایی خاص خودش را جلوه گر کند اگر گوشه‌ای از هنر ایران‌زمین را با خود همراه داشته باشد!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شیرینی خوری خاتم کوب"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد.
  • تماس بگیرید موجود
    "تنگ فیروزه کوبی" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... تنگ های صراحی فیروزه کوبی 42 سانتی، با ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان میناکاری" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر  و زیباتر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... گلدان‌های میناکاری 25 سانتی، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان مینا کاری اصفهان با ارتفاع 20 سانتیمتری زیباترین هدیه که در فروشگاه اصیل هنر به فروش می رسد. طرح اسلیمی بر روی این گلدان میناکاری شده با دستان هنرمند استاد حنانی نقاشی شده است.
  • 0 تومان موجود
    تابلو قلمزنی مسی با قاب خاتم صلیبی اعلا و طرح زیبای غزال ترکیبی از دو هنر ارزشمند قلم زنی اصفهان و خاتم کاری فروش تابلو قلم زنی با 1 سال ضمانت محصول در فروشگاه تابلو قلمزنی اصیل هنر
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    این تابلو ،گنجینه‌ای از هنرهای  زیبایی ایرانی را در خود دارد. اثری با تلفیق دو هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری و قلمزنی. در اين تابلو،نقوشي از گل و مرغ ديده مي‌شوند که روي فلز مس با لعاب قلع ، قلم‌زني شده‌اند. قاب چوبی خاتم‌کاریصلیبی گوشه دار به ابعاد 65× 54 سانتیمتر اين پلاک قلم‌زنی 40× 30 سانتیمتری را در بر گرفته است .
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری خاتم به شکل دایره با قطر صفحه مینا 30 سانتیمتر بهترین و شیک ترین هدیه تولد و هدیه روز مادر ... خرید آسان محصولات خاتم کاری اصفهان اصیل هنر را با ما تجربه کنید! و اینک خرید اینترنتی ساعت دیواری خاتم از فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر با نازل ترین قیمت در بازار خاتم اصفهان در دوره های آموزش خاتم کاری اصیل هنر زیبایی ها را با دستانِ هنرمندِ خود خلق...
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    برای شب یلدای باشکوه خود از الان برنامه ریزی کنید! خرید کاسه پایه دار 20سانتیشکلات خوری  میناکاری علاوه بر کاربرد معمول خود، بر زیباییِ دکوراسیون منزل شما نیز می افزاید. زیباترین شکلات  خوری میناکاری شده را مشاهده و در کوتاه ترین زمان، محصول موردنظر را همراه با بسته بندی خاص و کارت ضمانت اصالت درب منزل تحویل بگیرید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری25سانتی "، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی و در اندازه ی 25 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
نمایش 61 - 80 از 449 آیتم

منو

مقایسه 0