شاخه ها

هدایای ویژه بانوان 

در صفحه
نمایش 121 - 140 از 517 آیتم
  • تماس بگیرید موجود
     قندان فیروزه کوبی اصیل هنر  محصول فوق العاده بی نظیر زینت بخش خانه های شما خواهد بود. این محصول را می توانید به عنوان دکور و  بهترین و زیباترین هدیه صنایع دستی تهیه نمایید. تمام محصولات فیروزه کوبی اصیل هنر با کیفیت عالی سنگ فیروزه نیشابور و بهترین قیمت کارگاهی همراه با شناسنامه و کارت ضمانت اصالت به فروش می رسد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    میوه خوری میناکاری سایز 20"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اصیل هنر است.
  • 1,600,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    آجیل خوری پایه دار خاتم کاری شده محصول نفیس و درجه یک کارگاه خاتم سازی اصیل هنر بی شک جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما خواهد داد.  این محصول فوق العاده را با کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه اصیل هنر خرید کنید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست تنگ و جام فیروزه کوبی با زیبایی بی نظیر خود قطعا چشم هر بیننده ای را خیره خواهد ساخت.  این محصول نفیس شامل یک تنگ با ارتفاع  37 سانتیمتر  و شش جام با ارتفاع هر یک 9/5 سانتیمتر بوده و  با مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور ساخته شده است.  کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک ساله به فروش می رسد.
  • تماس بگیرید موجود
    جفت گلدان بسیار زییا و نفیس فیروزه کوبی با زیبایی خیره کننده خود قطعا چشم هر بیننده ای را خیره خواهد ساخت.  این جفت گلدان زیبا با ارتفاع  18سانتیمتر تهیه شده از مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور و هنر دستان هنرمندان اصفهان یکی از بی نظیرترین محصولات صنایع دستی اصفهان آماده فروش به شما هنردوست گرامی است. کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
     شکلات خوری بسیار زیبای پایه دار میناکاری با طرح اسلیمی مناسب برای دکور و پذیرایی زینت بخش خانه های گرم شماست. ارتفاع این شکلات خوری میناکاری  28 سانتیمتر بوده و قطر دهانه آن 9 و  قطر بدنه 13 سانتیمتر است.  این محصول زیبا هم اکنون با بهترین کیفیت و بهترین قیمت آماده فروش است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    مجموعه قاب های نفیس میناکاری اصیل هنر در طرح ها و نقوش متنوع و بی نظیر بهترین گزینه برای هدیه دادن است. این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش هستند و دارای یک سال ضمانت کالا می باشند.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارکوب سری سه تایی بشقاب مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول زیبا، می تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی و نفیس باشد که البته امکان درج پلاک تبلیغاتی با نام یا لوگوی شما بر روی آن...
  • 1,500,000 تومان موجود

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر 

    بشقاب ایت الکرسی اصیل هنر به عنوانِ هدیه ای زیبا و ماندگار برای عزیزان و همکاران و دوستان شما در مناسبت های مختلف. خطاطی هنرمندانه به همراه رنگهای درخشان  در ترکیب با نقوش اسلیمی  ظریف نقاشی شده بر روی این ظرف مینای زیبا آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون و چیدمان  منزل تبدیل می کند.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه آجیل خوری فیروزه کوب با ارتفاع 10 و دهانه 9 سانتیمتر با کارت ضمانت 10 ساله در سایت صنایع دستی فیروزه کوبی اصیل هنر با بهترین قیمت کارگاهی به فروش می رسد. شیک ترین کادوهای صنایع دستی را از میان جدیدترین محصولات فیروزه کوبی اصیل هنر انتخاب و خریداری نمایید.
  • 39,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    آویز رو مانتویی یک آیتم جذاب در تکمیل استایل هر بانوی خوش سلیقه است. رومانتویی مدل سنتی هخامنشی تهیه شده از مهره های کریستال و چوب و تریشه چرم قابل سفارش در طرح ها و مدل های مختلف در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش به شما زیباپسندان.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    صنایع دستی خاتم کاری اصفهان اصیل هنر تقدیم می کند: کشکول خاتم کاری زیبا با با ارتفاع 26 سانتیمتر دارای 10 سال ضمانت اصالت محصول می باشد و توسط دستان هنرمند استادخاتم کاری اصیل هنر خلق شده است. فروش فوق العاده کشکول خاتم کاری در بازار صنایع دستی اصیل هنر با کیفیت عالی مس وخاتم و قیمت بسیار مناسب فرصت طلاییِ خرید جدیدترین محصولات خاتم کاری را از دست ندهید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست بسیار زیبا و صادراتی  فیروزه کوبی محصول نفیس فروشگاه اصیل هنر تهیه شده از مرغوب‌ترین فیروزه های نیشابور و هنر دستان هنرمندان اصفهان یکی از چشم گیرترین محصولات صنایع دستی اصفهان آماده فروش به شما هنردوست گرامی است. کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک ساله به فروش می رسد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری میناکاری با طرح و نقش ظریف مکمل زیبایی محل زندگی و کار شما!  این محصول ساخته شده با موتور تیک تاک تایوان بوده و در صورت درخواست ساعت آرام گرد می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. کیفیت این کار درجه یک و اعلا بوده و با کارت ضمانت یک ساله به فروش می رسد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه پایه دار میناکاری با ارتفاع و قطر دهانه 22 سانتیمتری، یکی از جدیدترین محصولات مینا کاری اصیل هنر با قیمت کارگاهی مناسب و بهترین گزینه برای هدایای خاص شماست. این محصول یک آیتم زیبا برای تکمیل میز پذیرایی شما خواهد بود. با خرید این محصول از فروشگاه اصیل هنر هنگام  دریافت کالا، کارت ضمانت اصالت بگیرید. پیگیری مرسوله صنایع دستی در هر زمان از شبانه روز با...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    شیرینی خوری پایه دار مینا  با ارتفاع 19و قطر دهانه 30سانتیمتر یکی از جدیدترین محصولات مینا کاری اصیل هنر با قیمت کارگاهی مناسب و بهترین گزینه برای هدایای خاص شماست. این محصول یک آیتم زیبا برای میز پذیرایی شما خواهد بود. با خرید شیرینی خوری مینا اصفهان از فروشگاه اصیل هنر هنگام  دریافت کالا، کارت ضمانت اصالت بگیرید. پیگیری مرسوله صنایع دستی در هر زمان از...
  • تماس بگیرید موجود
    فروشگاه صنایع دستی اصفهان اصیل هنر بدیع ترین و زیباترین محصولات خود را عرضه می کند: لاله فیروزه کوب شده با ارتفاع 53 سانتیمتر از جمله جدیدترین محصولات فیروزه کوبی اصفهان است که با بهترین قیمت در کارگاه های تخصصی فیروزه کوبی اصیل هنر تولید شده است. 10 سال ضمانت اصالت تنها برای محصولات باکیفیت اصیل هنر با ما سنگ فیروزه اصل نیشابور را بر روی ظروف فیروزه کوبی...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت خورشیدی خاتم و مینا نمونه ای بارز از هنر خاتم کاری در اصفهان با ابعاد 47 سانتیمتر و موتور تیک تاک تایوان می باشد. این هدیه ماندگار برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی بسیار جالب توجه است؛زمان را به ما نشان می‌دهد و باعث زیبایی محل زندگی‌مان می‌شود. خرید ساعت دیواری خاتم در شکل ها و ابعاد متنوع همراه با شناسنامه و ضمانت اصالت را در فروشگاه اینترنتی  اصیل...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    تابلوی قلمزنی "و ان یکاد" با قاب خاتم  اعلا با ابعاد 92در72 سانتیمتر توسط هنرمندان برجسته هنر قلمزنی اصفهان در کارگاه قلم زنی اصیل هنر تولید می شود. این تابلوی قرآنی از زیباترین طرح های تابلوهای قلمزنی که بر میزان فروش آن ها افزوده و طرفدارانِ بسیار زیادی را به سوی خود جذب نموده است. فروش تابلو قلم زنی و خاتم در فروشگاه قلمزنی اصیل هنر همراه با کارت ضمانت...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    با انتخاب این سینی قلمزنی جلوه‌ای از اصالت ، زیبایی و  هنر دست ایرانی را به‌خانه‌ی خود می‌برید. استفاده از ظروف مسی در پذیرایی، جدای زیبایی و اصالت، سلامتی را نیز به ارمغان خواهد آورد. نقوش زیبای سینی قلم زنی شده را مشاهده و اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر نمایید و درب منزل تحویل بگیرید
نمایش 121 - 140 از 517 آیتم

منو

مقایسه 0