شاخه ها

هدایای ویژه 

در صفحه
نمایش 41 - 60 از 664 آیتم
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    "شیرینی خوری خاتم کوب"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کشکول خاتم کاری زیبا با با ارتفاع 27 سانتیمتر توسط دستان هنرمند استادخاتم کاری اصیل هنر خلق شده است. فروش فوق العاده کشکول خاتم کاری در بازار صنایع دستی اصیل هنر با کیفیت عالی مس وخاتم و قیمت بسیار مناسب
  • تماس بگیرید موجود
    "تنگ فیروزه کوبی" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... تنگ های صراحی فیروزه کوبی 42 سانتی، با ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    تابلو مسی با طرح گُل و مرغ به زیبایی توسط هنرمند قلمزن اصفهان، استاد قاسمی خلق شده است. فروش انواع تابلو قلم زنی در سایت صنایع دستی قلمزنی اصیل هنر با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام می گردد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه جواهرات خاتم  اعلا با بهترین کیفیت چوب و مناسب ترین قیمت می تواند گزینه ای عالی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان شما باشد. این جعبه های نفیس، با کارت ضمانت 6 ماه، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    "شکلات خوری فیروزه کوب"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیت عالی می تواند بر روی میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل، خاطره ای ماندگار در ذهنِ میهمانان شما بسازد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 10 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب میناکاری اثر استاد امیری"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است که با زیباییِ و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ منزل  یا محل  کارشما باشد. این محصول نفیس با طرح اسلیمی ختایی و در اندازه ی 30 سانتیمتر دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر است.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    ست زیورآلات بته جقه  از تولیدات برند اصیل هنر  می باشد. برند اصیل هنر از معتبر ترین برندها در حوزه ساخت محصولات  فیروزه کوبی است این ست شامل یک انگشتر با حلقه ، یک دستبند یک پلاک گردن آویز همراه با زنجیر و یک جفت گوشواره است. این ست با روش شبکه بری و فیروزه کوبی ساخته شده است. نقش اصلی از فلز مس برش خورده و قسمتهای داخلی با سنگ فیروزه نیشابور فیروزه کوبی...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست گلدان20 و بشقاب25  مینا اصیل هنر با نقش اسلیمی ختایی اثر استاد حداد یکی از جدیدترین محصولات میناکاری اصفهان است که همراه با جعبه جیر و شناسنامه و ضمانت اصالت به فروش می رسد. فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصیل هنر پیشتاز در فروش ست تزیینی مینا و سایر محصولات نفیس ست های میناکاری، با 1 سال ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و...
  • 1,800,000 تومان موجود
    سینی مسی  قلم زنی 50سانتی از زیباترین ظروفی است که در آشپزخانه ها کاربرد زیادی دارد. این سینی قلم زنی خاطرات خوشِ سال های گذشته را برای ما تداعی می کند. امروزه خرید اینترنتی سینی قلم زنی  مسی بسیار رایج شده است. از این رو، فروشگاه اینترنتی اصیل هنر به فروش سینی مسی قلمزنی با ارزان ترین قیمت اقدام می کند. اگر علاقه به آموزش قلمزنی روی مس دارید، می توانید...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه  پایه دار میناکاری اصیل هنر با ارتفاع 16 سانتیمتر - قطر 14 سانتیمتردارای ابعادی استاندارد برای تزیین میز پذیرایی و دکوراسیون منزل شماست ... این محصول بی نظیر از جنس زیرساخت مس و طرح اسلیمی ختایی می باشد و با ارزان ترین قیمت کاسه پایدار مینا عرضه می گردد. با شرکت در دوره های آموزش میناکاری در کارگاه میناکاری در اصفهان می توانید مبتکرانه ترین طرح ها را...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    سینی مسی قلمزنی طرح پرگاری  یکی از زیباترین سینی­ های  قلمزنی اصیل هنر که در مدت زمان کوتاه، طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. خرید اینترنتی صنایع دستی اصیل هنر با کارت ضمانت اصالت در کوتاه ترین زمان
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    میوه خوری مینا سایز 25"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی اصیل هنر است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت یک ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    از این کاسه  پایه دار نه تنها برای تزیین، بلکه برای پذیرایی شکلات،شیرینی، آجیل و... می توان استفاده کرد. پایه دار بودن این ظرف علاوه بر ابهت و زیبایی دوچندان باعث می شود در کنار آن فضای خالی برای اشیای کوتاه ایجاد شود.هم چنین در چیدمان خانه در ویترین یا دکور بیشتر به چشم می آید .
  • 690,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت گلدان 20سانتی نفیس خاتم کاری" که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد ساخت!  متفاوت‌تر از هر آنچه تاکنون دیده‌اید... گلدان‌های خاتم کاری طرح صلیبی، با 1 سال ضمانت کالا، بیش از هر چیز"پویایی و زنده بودن" کار را نشان می‌دهند و زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارهای یک خانه بدون تابلوها، عکس ها ،آثار هنری و صنایع دستی و اشیای تزئینی ، خالی و ناتمام هستند. آنچه بر روی دیوارهای یک خانه می بینید نشان دهنده ذوق و سلیقه صاحبان آن است. این بشقاب  زیبا می تواند هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید یا تشکر از یک پزشک و استاد باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد امیری را می توانید برای تزئین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. ترکیب رنگ های زیبای مینایی به شما اجازه می دهد علاوه بر ویترین های سنتی در دکورهای مدرن از بشقاب مینا سری سه تایی بهره ببرید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    دیوارکوب سری سه تایی بشقاب مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول زیبا، می تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی و نفیس باشد که البته امکان درج پلاک تبلیغاتی با نام یا لوگوی شما بر روی آن...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    مجموعه قاب های نفیس میناکاری اصیل هنر در طرح ها و نقوش متنوع و بی نظیر بهترین گزینه برای هدیه دادن است. این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اصیل هنر آماده فروش هستند و دارای یک سال ضمانت کالا می باشند.
  • 0 تومان محصولات موجود با گزینه های مختلف
    محصولات موجود با گزینه های مختلف

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر  با جعبه چوبی 

    بشقاب مینا کاری سایز 30 با نقوش بسیار زیبای میناکاری اصفهان در فروشگاه صنایع دستی اصیل هنر انواع بشقاب مینا کاری در بسته بندی های خاص و در صورت تمایل با کادوپیچی های شکیل به فروش می رسند. بهترین و مناسب ترین قیمت های تولیدی بشقاب مینا را در کارگاه های تخصصی اصیل هنر بیابید. جدیدترین محصولات میناکاری ما را پیش از انتخاب محصول، مشاهده نمایید.
نمایش 41 - 60 از 664 آیتم

منو

مقایسه 0