شاخه ها

هدایای ویژه 

در صفحه
نمایش 21 - 40 از 664 آیتم
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت خورشیدی خاتم کاریمونه ای بارز از هنر خاتم کاری در اصفهان با ابعاد 42سانتیمتر و موتور تیک تاک تایوان می باشد. این هدیه ماندگار برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی بسیار جالب توجه است؛زمان را به ما نشان می‌دهد و باعث زیبایی محل زندگی‌مان می‌شود. خرید ساعت دیواری خاتم در شکل ها و ابعاد متنوع همراه با شناسنامه و ضمانت اصالت را در فروشگاه اینترنتی  اصیل هنر...
  • تماس بگیرید موجود
    تزیین دکوراسیون منازل و محل کار خود را به ما بسپارید: جفت گلدان خاتم کاری شده اصفهان با کارت ضمانت محصول و ارتفاع 20 سانتیمتر در کارگاه های تخصصی خاتم کاری اصیل هنر تولید می شود. بهترین قیمت کارگاهی گلدان خاتم را مشاهده و اقدام به خرید اینترنتی نمایید تا یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات خاتم کاری اصفهان نصیب شما شود. همواره با محصولات شیک اصیل هنر...
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    جاعودی  و جا شمعی خاتم  به شکلی زیبا و چشم نواز طراحی شده است این محصول علاوه بر کاربرد آن به عنوان جا عودی و جا شمعی یک دکوری زیبا و زینت بخش فضای منزل و محل کار ، سالن های ماساژ و اسپا و ... خواهد بود. 
  • تماس بگیرید موجود
    صنایع دستی فیروزه کوبی اصیل هنر تقدیم می کند: شیرینی خوری فیروزه کوب زیبا با سنگ سایز 1اصل نیشابور و با ارتفاع 14 سانتیمتر دارای 10 سال ضمانت اصالت محصول می باشد و توسط دستان هنرمند استاد کتابی خلق شده است. فروش فوق العاده شیرینی خوری فیروزه کوب در بازار صنایع دستی اصیل هنر با کیفیت عالی مس و فیروزه و قیمت بسیار مناسب فیروزه کوبی
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جدیدترین مدل کاسه  میناکاری را در فروشگاه اصیل هنر ببینید... کاسه میناکاری شده 30 سانتی با طرح اسلیمی ختایی و کیفیت عالی مس در کارگاه اصیل هنر با دستان هنرمند استاد رفیعی ساخته می شود. از قیمت کاسه بشقاب میناکاری اطلاع کسب نمایید و سپس تجریه خرید اینترنتی کاسه  مینا از سایت صنایع دستی  اصیل هنر داشته باشید.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    فروشگاه اصیل هنر با افتخار شکیل ترین ست های خا تم کاری را تولید و به فروش می رساند: ست تُنگ و جام خاتم با کیفیت عالی مس و خاتم اثر دستِ هنرمند برجسته، استاد کتابی  است که مناسب برای تزیین دکوراسیون منازل شماست ... این محصول ارزشمند شامل یک تنگ خاتم کاری شده با ارتفاع 35 سانتیمتر و 6 جام خاتم کاری با ارتفاع 17 سانتیمتر می باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    یک جفت  تُنگ 35سانتیمتری مسی زیبا و خوش ساخت،خاتم کاری شده با طرحی خاص و دلنشین، اثر و هنری ماندگار   برای زیبایی خانه‌های ایرانی  می‌باشد. خاتم کاری روی مس جز یکی از صنایع دستی اصیل ایرانی می‌باشد. ارزان ترین قیمت تُنگ خاتم را در سایت صنایع دستی اصیل هنر بیابید و با خرید اینترنتی تُنگ و گلدان خاتم کاری، زیبایی و اصالت را به خانه های خود هدیه کنید.
  • 2,500,000 تومان موجود
    تابلوی قلمزنی مستطیلی نمونه ای ماندگار در هنر ایران زمین که در کارگاه قلم زنی اصیل هنر به تازگی تولید و روانه بازار شده است ... این محصول نفیس با قاب خاتم صلیبی استخوانی به زیبایی در منازل شما خودنمایی می کند ... ظروف قلمزنی شده با کیفیت عالی مس و کارت ضمانت اصالت به فروش می رسند.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری خورشیدی خاتم مناسب برای سالن های پذیرایی و یکی از زیباترین کادوهای ولنتاین این کالای ارزشمند با موتور تیک تاک تایوان کار می کند و طرح گُل و مرغ و اسلیمی به زیبایی بر روی آن نقش بسته شده است. هدایای نفیس خود را همراه با بسته بندی ویژه و نیز شیک ترین کادوپیچی ها از فروشگاه اصیل هنر خریداری نمایید. با ما شیک باشید!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت دیواری  ،گنجینه‌ای از هنرهای ایرانی را در خود دارد. ساعتی با تلفیق سه هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری  ، میناکاری، نقاشی گل ومرغ این ساعت چوبی خاتم کاری گوشه دار زیبا هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز پدر و مادر و هدیه برای دفترکار جدید و...می باشد.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    این تابلو ،گنجینه‌ای از هنرهای  زیبایی ایرانی را در خود دارد. اثری با تلفیق دو هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری و قلمزنی. در اين تابلو،نقوشي از گل و مرغ ديده مي‌شوند که روي فلز مس با لعاب قلع ، قلم‌زني شده‌اند. قاب چوبی خاتم‌کاریصلیبی گوشه دار به ابعاد 77در47 سانتیمتر اين پلاک قلم‌زنی 60× 30 سانتیمتری را در بر گرفته است .
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    قاب خاتم اعلا با قلمزنی گُل و مرغ در ابعاد 40 در 80سانتیمتر به شکل مستطیل و مناسب برای تزیین دیوار منازل ایرانی و خارجی ... سایت صنایع دستی  اصیل هنر نهایت تلاش خود را می کند که جدیدترین محصولات قلمزنی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی عرضه نماید. همزمان با سفارش محصول می توانید پیشنهاد کنید محصول موردنظر شما با سلیقه خودتان کادوپیچی شود.  همواره با اصیل هنر...
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    قاب قلم زنی مسی یک محصول فاخر از هنر ماندگار قلمزنی اصفهان است که با طرح زیبای گُل و مرغ، هنردوستان ایرانی را به سمت خود جذب می کند. این تابلوی نفیس با قاب خاتم صلیبی گوشه دار اعلا و در سایز استاندارد 60x30 سانتیمتر بهترین پیشنهاد اصیل هنر به زیباپسندان است. خرید تابلو قلم زنی اصفهان با 1 سال ضمانت اصالت از سایر تابلوهای قلمزنی اصفهان در فروشگاه اصیل هنر...
  • تماس بگیرید موجود
    اگر به دنبال یک هدیه زیبا و جذاببرای بانوان اصیل هستید کیف ترمه با لایه نمد، جادار و زیبامی‌تواند انتخاب شایسته‌ای باشد برای آن‌ها که دوستشان دارید. خرید کیف کادو ترمه با قیمت شگفت انگیز از فروشگاه اصیل هنر
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه دستمال کاغذی خاتم با طراحی منحصر به فرد و جذابی که دارد و اصالتی که از هنرهای سنتی ایرانی در آن دیده می‌شود، می‌تواند به عنوان اثری کاربردی و جذاب از شما میزبانی خوش‌سلیقه بسازد. این محصول نفیس می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای "هدیه" به دوستان فرهیخته شما باشد. 
  • 960,000 تومان موجود
    شیرینی خوری مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد. این محصول نفیس دارای کارت ضمانت 2 ساله از فروشگاه معتبر اینترنتی اصیل هنر است.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کاسه و بشقاب  مس و مینا"، محصول بی نظیرِ صنایع دستی ایران است که با زیباییِ خیره کننده و کیفیتِ عالی می تواند زینت بخشِ میز پذیراییِ شما در محل کار یا منزل باشد و به عنوانِ خاطره ای ماندگار، در ذهنِ میهمانان شما نقش ببندد.
  • 340,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    گلدان خاتم کاری شدهساخته دست هنرمندان و اساتید زحمتکش کارگاه اصیل هنراست که با هنر دستان خود، خریداران زیادی را به خود جذب کرده اند. گلدان خاتم کاریبه محیط خانه شما ظاهری متفاوت و باشکوه می بخشد. گلدان خاتم کاری می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اهدای هدایای سازمانی، شرکتی و جهیزیهباشد و ارزش مادی و معنوی این محصول بر همگان پوشیده نیست.
  • 900,000 تومان موجود
    فروش تابلو معرق مس با ابعادی داخلی 50در 70  ارزان ترین قیمت، نقش و طرح هایی زیبا در فروشگاه اینترنتی تابلو معرق اصیل هنر این محصول بی نظیر از صنایع دستی پرفروش دارای شناسنامه 1 ساله ضمانت کالا می باشد و هدیه مناسب برای دوستان  و عزیزانتان است.
  • تماس بگیرید موجود نیست
    موجود نیست
    قندان میناکاری شده اصیل هنر با قطر 13 سانتیمتر و ارتفاع 21 سانتیمتر زیباترین عکس قندان میناکاری را در اصیل هنر مشاهده کرده و ارزان ترین قیمت قندان میناکاری شده را انتخاب نمایید.
نمایش 21 - 40 از 664 آیتم

منو

مقایسه 0