شاخه ها

هدایای ویژه 

در صفحه
نمایش 341 - 360 از 666 آیتم
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری با طول 26 سانتیمتر و جنس چوب و خاتم مغزدار در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر آماده ی فروش می باشد. نقاشی اسلیمی بر روی جا دستمال خاتم، بر زیباییِ این اثر ماندگار افزوده است. خرید جعبه دستمال کاغذی خاتم را با ارزان ترین قیمت جا دستمال خاتم از فروشگاه اینترنتی معتبر اصیل هنر تجربه کنید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست

    محصول :  بدون جعبه  با جعبه جیر  با جعبه چوبی 

    نقش اسلیمی بکار رفته در ظروف میناکاری بر زیباییِ محصولات نفیس صنایع دستی اصفهان می افزاید ... این طرح بی نظیر در بشقاب مینا کاری اصفهان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو، با خرید بشقاب مینا اثر استاد تاج می توانید بهترین هدیه میهمانی و روز معلم را تهیه کنید. بهترین قیمت بشقاب میناکاری 30 سانتی را در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر مشاهده نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    هنر میناکاری روی مس به زیبایی در کارگاه های اصیل هنر انجام می شود. تنگ مینا کاری شده سایز 38 بصورت دوتایی با نقش اسلیمی ختایی و کیفیت بسیار مرغوب مس زیباترین هدیه تولد و کادوی عروسی است. جدیدترین عکس تنگ میناکاری را مشاهده و جهتِ خرید تنگ مینا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کارگاه میناکاری اصیل هنر تولید جدیدترین تنگ میناکاری با کیفیت عالی مس را شروع نموده است: یک جفت تنگ مینا اثر هنرمند فرهیخته، استاد رفیعی، در سایز 38 سانتیمتر و طرح اسلیمی ختایی چشم های بینندگان را به خود خیره می کند ... در دوره های آموزش میناکاری اصیل هنر این محصول نفیس را با دستان خود خلق نمایید. انواع تنگ میناکاری اصیل هنر را مشاهده و آسان ترین شیوه...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    فروشگاه اصیل هنر با افتخار شکیل ترین ست های میناکاری را تولید و به فروش می رساند: ست تُنگ و جام میناکاری با کیفیت عالی مس و نقش اسلیمی و ختایی اثر دستِ هنرمند برجسته، استاد غلامرضایی است که مناسب برای تزیین دکوراسیون منازل شماست ... این محصول ارزشمند شامل یک تنگ میناکاری شده با ارتفاع 30 سانتیمتر و 6 جام مینا کاری با ارتفاع 17 سانتیمتر می باشد. از خرید...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    جدیدترین مدل کاسه بشقاب میناکاری را در فروشگاه اصیل هنر ببینید... کاسه بشقاب میناکاری شده 30 سانتی با طرح اسلیمی ختایی و کیفیت عالی مس در کارگاه اصیل هنر با دستان هنرمند استاد رفیعی ساخته می شود. از قیمت کاسه بشقاب میناکاری اطلاع کسب نمایید و سپس تجریه خرید اینترنتی کاسه و بشقاب مینا از سایت صنایع دستی اصفهان اصیل هنر داشته باشید.
  • 140,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    تنوع و زیباییِ محصولات صنایع دستی را در فروشگاه اصیل هنر ببینید ... رومیزی قلم کاری اصفهان با زمینه قرمز رنگ مناسب برای تمام میزهای پذیرایی منزل و محل کار شماست ... این رومیزی قلم کاری شده 1 متری گرد با طرح بوته و با کیفیت اعلا همراه با کارت ضمانت 6 ماه در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر به فروش می رسد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    رومیزی قلمکار اصفهان به شکل دایره و قطر 1 متر، از جنس مرغوب پنبه و کیفیت اعلا پرکار صادراتی از نمونه های زیبای صنایع دستی اصفهان و کارگاه قلمکاری اصیل هنر می باشد. خرید اینترنتی رومیزی قلمکار با 6 ماه ضمانت اصالت و بصورت اینترنتی و نیز با ارزان ترین قیمت رومیزی قلمکار در فروشگاه اصیل هنر انجام می شود. همیشه با بهترین ها باشید!
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    میهمانی های خود را با سینی قلم زنی اصفهان باشکوه برگزار کنید ... طرح بته جقه توسط هنرمند مجرب کارگاه اصیل هنر، استاد مصری پور، بر روی سینی قلم زنی مسی خودنمایی می کند. با فروشگاه اصیل هنر سریع ترین خرید اینترنتی سینی قلم زنی را داشته باشید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    زیباترین هدیه روز معلم را در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر انتخاب و خریداری نمایید ... تابلو بشقاب میناکاری از جنس pvc و شامل 3 بشقاب مینا مسی می باشد که طرح اسلیمی بر روی آن ها نقش بسته است. این قاب بشقاب میناکاری، مستطیل شکل است و به راهرو و مکان هایی از منزل و محل کار که بصورت ستون تعبیه شده اند جلوه زیبایی می بخشد. مناسب ترین قیمت قاب میناکاری را در اصیل...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    فضای محل کار و منازل خود را با شکیل ترین محصولات صنایع دستی اصفهان تزیین کنید ... قاب سه بشقاب میناکاری بصورت مستطیل و از جنس مرغوب pvc می باشد. در این قاب نفیس، 3 بشقاب مینا به رنگ زیبای لاجورد خودنمایی می کنند. با خرید قاب میناکاری از فروشگاه اینترنتی اصیل هنر می توانید شیک ترین هدایا را به عزیزان خود تقدیم کنید. ارزان ترین قیمت قاب میناکاری اصیل هنر را...
  • 140,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال شیک ترین هدایای روز معلم هستید، اصیل هنر بهترین و شیک ترین محصولات صنایع دستی اصفهان را به شما معرفی می کند. رومیزی قلمکاری گرد در ابعاد 100 سانتیمتر با کیفیت عالی پنبه و زیباترین طرح بوته مناسب برای تمام میزهای پذیرایی. این رومیزی شکیل با زمینه سفید، سبز و آبی با ارزان ترین قیمت رومیزی قلمکاری اصفهان اصیل هنر آماده ی فروش به هنردوستان ایرانی...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    با انواع شکلات خوری میناکاری اصیل هنر میهمانی های باشکوه برگزار کنید .... شکلات خوری میناکاری شده با طرح اسلیمی و ابعاد 18 سانتیمتر اثر هنرمند توانمند، استاد تاج، در کارگاه میناکاری اصیل هنر با عالی ترین کیفیت مس و مینا ساخته می شود. زیباترین عکس شکلات خوری میناکاری را ببینید و شکیل ترین شکلات خوری مینا را انتخاب نمایید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    تجربه یک میهمانی باشکوه با انواع قندان میناکاری اصیل هنر قندان مسی میناکاری شده با کیفیت مرغوب مس و طرح اسلیمی که به زیبایی بر روی قندان مینا با دستان هنرمند استاد امیری نقش بسته است، می تواند زیباترین هدیه روز مادر و کادوی اولین میهمانی باشد. زیباترین عکس قندان میناکاری را در اصیل هنر مشاهده کرده و ارزان ترین قیمت قندان میناکاری شده را انتخاب نمایید.
  • 1,200,000 تومان موجود
    ساعت دیواری میناکاری اصفهان به شکل دایره و با قطر 35 سانتیمتر عالی ترین هدیه برای اولین مهمانی ست. طرح اسلیمی که بر روی این ساعت میناکاری شده نقش بسته، چشم همگان را به خود خیره می کند. با خرید ساعت دیواری میناکاری از فروشگاه اصیل هنر شیک ترین هدایا را به عزیزانتان هدیه دهید... پیش از خرید، انواع مدل ساعت دیواری میناکاری را مشاهده کنید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت میناکاری اصیل هنر با قطر 40 سانتیمتر و به رنگ فیروزه لاجورد علاوه بر نشان دادنِ زمان، به عنوان یک تابلوی نفیس صنایع دستی اصفهان بر روی دیوار منازل ایرانی، به زیبایی خودنمایی می کند. خرید ساعت دیواری میناکاری با نقش اسلیمی و موتور تیک تاک تایوان از فروشگاه اینترنتی اصیل هنر تنها در چند ثانیه انجام می شود. فرصت های طلایی را از دست ندهید.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    سالن پذیرایی خود را برای میهمانی های باشکوه با ساعت دیواری خاتم کاری بزرگ تزیین کنید.... این ساعت خاتم در ابعاد 45 سانتیمتر با موتور تیک تاک تایوان و صفحه مینا قُلی از جمله شیک ترین ساعت خاتم و مینا اصیل هنر می باشد. طرح اسلیمی و گُل و مرغ نقش بسته بر روی این ساعت می تواند جلوه ای زیبا به ساعت خاتم کاری اصیل هنر بدهد. با ما خرید ساعت دیواری خاتم با کارت...
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    با اصیل هنر بهترین ها را انتخاب کنید. ساعت دیواری خاتم و میناکاری با طرح گُل و مرغ و اسلیمی پرداز جلوه ویژه ای به منازل شما می بخشد. ارزان ترین قیمت ساعت خاتم اصفهان را در فروشگاه اصیل هنر ببینید و از خرید اینترنتی ساعت خاتم کاری لذت ببرید. تمامی ساعت های خاتم و مینا اصیل هنر با موتور تیک تاک تایوان کار می کنند و دارای 1 سال ضمانت اصالت می باشند.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت خاتم کاری مربعی اصیل هنر با ابعاد 34 سانتیمتر و صفحه قُلی مینا 20 سانتی با موتور تیک تاک تایوان یک محصول بی نظیر کارگاه خاتم کاری اصفهان است. این محصول نفیس با 1 سال ضمانت اصالت با نقش گُل و مرغ و اسلیمی در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر می تواند عالی ترین گزینه برای هدایای خاص باشد.
  • 0 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دیواری خاتم کاری مربعی 34 سانتی با کیفیت عالی مس صفحه مینا و نقش های زیبا و ماندگار اسلیمی ختایی و گُل و مرغ به عنوان نفیس ترین کادوی عروسی در نظر گرفته می شود. فروش ساعت دیواری خاتم با قیمت استثنایی و 1 سال ضمانت کالا در فروشگاه اینترنتی اصیل هنر آغاز شد. این فرصت طلایی را از دست ندهید.
نمایش 341 - 360 از 666 آیتم

منو

مقایسه 0